Мета тренінгу – розвиток комунікативних навичок для роботи із вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги, зокрема – постраждалих від домашнього насильства та гендерно обумовленого насильства, дітьми, учасниками АТО, внутрішньо переміщеними особами та особами похилого віку.
Тренери: адвокат, голова ГО «Правозахисний ромський центр» Володимир Кондур (м. Одеса), адвокатка Тамара Бугаєць (м. Кропивницький).
Основну увагу на тренінгу приділили саме «м’яким навичкам» (soft skills), а саме – аналізу та відпрацюванню навичок побудови першого контакту та подальшої ефективної комунікації з клієнтами, інтерв’ювання та консультування клієнтів.
Зокрема, учасники працювали над інструментами ефективної комунікації, бар’єрами/фільтрами сприйняття (які можуть стати причиною стереотипів та дискримінації), активним слуханням та емпатією, а також етичними, ціннісними аспектами й іншими особливостями роботи з вразливими групами клієнтів.
Крім того, увагу приділили роботі зі стресом та емоціями, запобіганню професійного вигорання та підтримання себе в ресурсному стані.
Робота над «м’якими навичками» (soft skills) є дуже важливою, оскільки в професійному житті часто увага приділяється лише «твердим навичкам» (hard skills) – таким як, наприклад, знання відповідного законодавства та процедур, в той час як саме «м’які навички» мають значний вплив на результати роботи з клієнтами та якість надання їм правової допомоги.
Формат тренінгу передбачав активну участь усіх протягом двох днів тренінгу, виконання практичних вправ та завдань, роботу в міні-групах, аналіз та обговорення кейсів та відеоматеріалів, обмін досвідом між учасниками та відверте спілкування.
Тренінг відбувся за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги.
Єдиний телефон системи безоплатної правової допомоги: 0-800-213-103 (цілодобово та безкоштовно з мобільних і стаціонарних телефонів).